Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 11:38   #3
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen lavkarboklinikker/leger i Oslo som anbefales?

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Jeg har vært hos både Fedonklinikken og Karin. De har hatt hver sin funksjon for meg. Hos Fedonklinikken har de kunne følge meg opp medisink med blodprøver. Dette var fint for meg i starten. Etter en stund stangnerte vekten totalt og da synes jeg ikke jeg fikk så mange gode råd hos Fedonklinikken. Bestilte derfor en time hos Karin og fikk der god hjelp for å få skreddersydd et opplegg for meg som ser ut til å fungere . Ellers har du også Jens Veiersted, han er ernæringsterepeut og har blant annet skrevet forordet til boken Bedre uten brød. Var hos han for flere år siden, jeg synes han også er veldig flink.

Lykke til!!

Tusen takk for et fint svar Jeg vingler litt nå mellom Karin og Hexeberg, begge virker veldig kompetente. Var forresten Karin restrektiv med fettet? Har lest på formuet at hun var litt det i forhold til boken "jentemat".

Skal sjekke ut Jens Veiersted nå, google litt. Han virker å ligge på en filosofi jeg for tiden heller mot

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat