Sv: Helt fersk her!
Takk for respons!
Jeg spiser noe vitamineralgreier, men husker det nok ikke riktig hver dag.
Spiste faktisk mest jordbær i starten, og da gikk jeg jo ned. Byttet til bringebær så fort de var modne, for jeg leste jo at de har mindre karbohydrater. Nå er det snart slutt på dem uansett, så skal droppe dem nå!
Har absolutt ikke stresset denne tiden, for har hatt ferie mesteparten og tatt livet med ro. (Stresset evt mest i starten, for alt man skulle rekke før man gikk i ferie...)
Jeg må kanskje være fornøyd med å ikke gå opp i ferietider, men skulle bare ønske at måteholdet mitt 'betalte' seg litt mer... (Ellers kunne jeg liksom kost meg med is og kjeks og sånt med familien i ferien - og ja jeg vet - gått opp 3 kilo istedet, så dårlig alternativ!)
I bursdager på det stedet pleier det ofte å være stående buffet og flere steder man setter seg, så jeg tror jeg forsyner meg med litt, setter meg sammen med barna eller noen jeg vet er litt 'uoppmerksomme', smaker forsiktig hvis jeg synes jeg må, roter litt rundt på asjetten og prøver å snike vekk restene og skryte masse etterpå av kakene og hvor mett jeg er... eller noe sånt. 
Noen som forresten vet hva som er 'fløte' i Statoils 'Kaffe med fløte' på automat? Har blitt noen sånne i ferien, nemlig, og jeg mistenker at det kanskje ikke er sånn fløte jeg vil ha... (Men jeg har helt skippet cappuccino med sukker og sånn sjokoladekaffe!)
Tar gjerne imot flere innspill, jeg, altså!
|