Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 21:16   #93
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråd for 30+

Takk Det med kostholdet føles egentlig lett, for jeg er så ufattelig motivert. Og jeg har endelig fått kjæresten min med på det. Han spiser nok litt mer karber enn meg (glad i ting som er panert), men jeg vil tro han holder seg under 50 karber om dagen. Og når han kun spiser det jeg lager så er det enda mindre, og han er kjempeimponert! Men vi lager jo kun god mat da

Røykeslutten var litt spontant, men en god avgjørelse siden jeg var syk. Nå er jeg frisk, men har ikke lyst på røyk og mer hoste. Belønner meg selv litt hver uke for de pengene jeg sparer.

Det pulveropplegget høres ut som noe for min mor, som er veldig opptatt av at resultatene skal komme raskt. Selv om hun ikke er så overvektig som hun vil ha det til, siden hun holder seg mellom 70 og 80 kg og er 172 cm.
Men fy så dyrt det var? Jeg syns at personer som er overvektige burde fått sponset en slik kur, i alle fall til en viss grad.

Syns sistegang har et supert belønningssystem! Kanskje en idè for flere av oss? Og gratulerer med å ha gått ned 30kg!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat