Tråd: Å "ta pause"
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-05, 19:47   #13
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av LindaSD

Og jeg tror ikke det "alle" sier om at man må fortsette på dette kostholdet i evig tid, ellers går man opp, er riktig.
Jeg har ei nær venninne som gikk ned 10 kg på dette, og da syns hun det var nok. Og stoppet helt, og gikk tilbake til det som hun pleide og spise. Og det, skal jeg også, en gang

Okey da. Men jeg syns det er litt rart at du ber om råd når du allerede har bestemt deg for hva du vil gjøre Du får tro hva du vil, og du oppdager uansett ganske raskt hvordan DIN kropp reagerer. Og jeg håper for din skyld at du er like heldig som din venninde. Hun utgjør nemlig en skjelden prosentdel. Sånn..... NÅ lover jeg at jeg ikke skal mase mer !