Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-10, 22:36   #150
Kjetilsen
Juniormedlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Bærum
Alder: 42
Kjetilsen er på en erverdig vei

Sv: Alkohol, lavkarbo og ketose

Jeg kan også bekrefte at man tåler bare halvparten av alkoholen man vanligvis tåler under ketose, og det fant jeg ut 'the hard way'

Hadde gjort litt dårlige forundersøkelser tydeligvis, og siden jeg liksom bare gikk for 'lavkarbo' og ikke ketolyse regna jeg med at det ikke var noe problem, men da har jeg antageligvis vært i ketose da (?)

Jeg drikker veldig sjelden, drakk ikke i det hele tatt før jeg var 25, og her en gang i mai fant jeg ut at jeg skulle drikke litt en fredagskveld, og kjøpte meg en halvliters flaske med captain morgan rom, var vel knapt kommet halvveis i den før jeg skjønte at oi her skjer ting fort enda jeg hadde spist godt.

Så den kvelden endte med at jeg svimte av i godstolen i stua, glemte helt å drikke vann, så jeg våknet på morgenkvisten i en elendig forfatning, på vei til soverommet måtte jeg innom badet for å kaste opp, og fikk vel også kasta opp en tre ganger til på helt tom mage for sikkerhetsskyld.

Så vær forsiktig!

Kjetilsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige matvarer Svar med sitat