Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 19:50   #91
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av Vintergumman, her.

Awww, masse til Stine! Vi skylder alt på den nye vekta di, ikke snakk om at du har gått opp noe nå
Det sies vel også at de 2-3 første ukene er de tøffeste. Vekttapet stabiliserer seg, noe som kan være litt demotiverende for oss som så diiigre tall i starten. Man føler seg kanskje lei av bacon og egg og koteletter. Og så er du jo hjemme i norden og tilbake på jobb etter å ha kost deg flere uker i spania. Hvem blir vel ikke molefonken av mindre?

Åhh! Tusen takk for motiverende ord!
Snille, snille vintergumman!
Jeg ble rett og slett SINT på den dumme vekten, og i dag tidlig så funket den ikke lengre heller. Så nå har jeg vært å byttet den ut i en annen vekt, som er dritkul og som kostet 200 kr mer... MEN som viste 136,2 kg - nå i kveld..

DET er motivasjonsboost det! Og samboeren lå på omtrent det samme han gjorde i Spania, litt under så regner med at denne vekten rett og slett er mye hyggeligere og snillere å ha med å gjøre! Nå er det virkelig mer motivasjon og GLEDER meg til å veie meg imorgen tidlig! ^^

Kjøpte forresten denne vekten : http://www.obhnordica.no/Default.asp...ProductID=2621

Likte den utroolig godt!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat