Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-10, 09:12   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 4 uker i ketose - når begynner man å gå ned i vekt?

Det er ikke uvanlig i det hele tatt å spise enten for mye eller for lite i starten, og det er i grunn greit, ikke at jeg sier det er ditt tilfelle, men mange kommer hit med et større eller mindre problem med overspising, eller de har vært vant til å presse seg ned i kaloriunderskudd. Begge deler krever litt arbeid for å bli kjent med sin egen sult- og metthetsfølelse.
Jeg gjorde noen øvelser i starten, tok alltid litt mindre mat enn jeg trodde jeg skulle ha, la fra meg kniv og gaffel mellom hvert tygg, og tok ikke mer mat i munnen før jeg hadde tygget og svelget unna. Da jeg var ferdig med å spise så venta jeg fem til ti minutter før jeg eventuelt forsynte meg, da jeg lot kroppen få tid til å si meg om den var mett eller ei. Over tid har det hjulpet meg til å kjenne om jeg var behagelig mett, fortsatt litt sulten eller stappmett. Før gikk disse følelsene over i hverandre i en smørje, da jeg har en lang historie med tvangssulting og what not ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat