Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-10, 10:39   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bare 3,2 kg på 3 uker

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Kan være- jeg har fått noe hopping i beinene den siste uka også. Men jeg forstår ikke hvorfor, jeg tar de tildskuddene som hører til kuren:
ketolyse krom-kalium x 2 daglig
ketolyse magnesium x 1 (står på at dags dosen bør ikke overskrides - de er på 200mg)
ketolyse sink x 1

Det eneste som jeg kan se at jeg gjøre så kalt "feil" er at jeg tar alle 3 på morgen (1 krom om kvelden). På flasken står det at krom skal være på morgen og kveld, sink til lunch og magnesium om kvelden...kan det virkelig ha noe å si??

Prøv å minst doble magnesiumdosen! Du får kjøpt billigere magnesiumtilskudd på helsekost, eller enkelte nettbutikker (shopping4net.com er der jeg kjøper alle mine kosttilskudd) Krom er for å dempe søtsug, så det har ingenting å si for dette du beskriver, men om du tar alt på en gang så vil ikke kroppen ta opp alle sammen, så ta dem som anvist.
"Hoppinga" i beina høres i hvert fall ut som magnesiummangel!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat