Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-10, 12:24   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp nå!

Jeg synes du skal fortsette som du stevner. To tre uker er ikke særlig lang tid, en måned, da kan man kanskje begynne å snakke platå. Men tatt i betraktning at du har hatt et så formidabelt vekttap (gratulerer med det! ) så tror jeg det bare er snakk om at kroppen må "tenke seg om", og venne seg til ny kroppsvekt. De aller fleste opplever et og annet platå, og at kroppen stritter litt i mot tidvis og streber mot den vekten den er vant til. Bare fortsett som du gjør, og om det ikke skjer noe som helst på et par uker, så kan du heller gå kostholdet ditt mer i sømmene, og se om det er noe du kan elminere, som f.eks kunstig søtning, meieriprodukter, bær, nøtter, erstatningsprodukter and so on. Stress stopper også vektnedgang på et helt fysisk plan, så om du har store stresselementer i hverdagen din nå, prøv å få tid til å roe ned og slappe av innimellom .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat