Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-05, 21:50   #4
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Gro

Tror nok ikke det var Psykiske årsaker for dette var vi veldig instilte på å gjøre. Veit nå ikke hvor mye vann vi egentlig drakk, men følte vannflaska alltid var i munnen. Tror nok heller det var lite mat, vi har ikke boka men noen kopier ifra første fase. Kan vi spise mye mat bare det er lite karbohydrater???? Er det det samme hva vi spiser til vært måltid??, eller må kosten være riktig sammensatt?? Kan vi f.eks spise hvor mange egg vi vil til frokost??
Håper å få begynt på ny når jeg forstår hva og hvordan det er best å gjøre.

Har du lest Kostholdsfilosofier - South Beach her inne. Masse tråder og tips der.

Du bør i grunnen kjøpe boka, den koster et par-tre hundre kroner. Men jeg prøver allikevel å svare på spørsmålene dine:

Du kan ikke spise så mye du vil bare det er lite karbohydrater, kosten må være riktig sammensatt. Det er ikke det samme hva du spiser til hvert måltid, hvert hovedmåltid må bestå av mye protein, lite fett og mye grønnsaker fra Ja-listen.
Ja-listen finner du her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2528
SB er en lav-fett kostholdsfilosofi som anbefaler å bruke litt egg + eggehvite i omeletter o.l. pga. fettet i eggeplommen. Jeg har selv brukt hele egg i stedet og det fungerer helt greit!

Håper dette var greie svar.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat