Sv: Jumpsuit/ onepiece
Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.
Ikke sant, slike kan man fint ha på seg på sommerfest
Hva sier du plastbox?
Vel.. det ser utvilsomt mer ut som et faktisk klesplagg enn det folk flest forbinder med Onepiece, men synes fortsatt det ser helt forferdelig ut. "Toppen" på hu nr. 2 kunne vært fancy med et matchende skjørt i stedenfor den sidræva shorts-aktige tingen, eller kanskje som den øverste delen til en litt fin aftenkjole.
Bortsett fra det..? Du kan (for min del) likegodt tre beina gjennom to hull i bunn av en søppelsekk som å gå med det greiene der. De heslige plaggene er ikke engang i nærheten av flatterende på damer som lever av å få klær til å se bra ut, og alikevel skal alle absolutt gå med slikt.
Ja, jeg vet veldig godt at smak er fullstendig, 100% subjektivt. Bestemora mi syntes for eksempel at jeg fikk "fin rumpe" når jeg på tull røska buksa så langt opp at jeg stoppa blodsirkulasjonen til pungen og fikk manne-kameltå mens jeg mener bukser med litt lav kant er guds gave til mannen, fordi det gjør damerumpene rundere enn ei bukse der baken går fra midt bakpå låre og opp til skulderbladene. 
|