Sv: Sopp
Får slenge meg på med min fasinerende sopphistorie jeg og da. Er gutt så har ikke noe glufse-relaterte problemer, men i årene før jeg oppdaget lavkarbo og fulgte Statens ernæringsråd hadde jeg et helt på trynet dårlig regulert blodsukker. Dette medfører sukker i urinen, og som man sier "siste dråpen går alltid i trusa" (faktisk, bak forhuden fordi det skal være fuktig der til enhver tid) som førte til nærmest konstant soppinfeksjon uansett hva jeg smurte på. Blusset virkelig opp etter sex også, med sår på forhuden fordi den blir "tørr". På det værste røk jeg faktisk "strengen" etter en utpreget ivrig hyrdestund, noe som blødde groteskt mye.
Vel, nok om det! xD Lavkarbo gir meg ufattelig mye bedre blodsukkerkontroll! De dagene jeg er 100% strict holder jeg meg faktisk fint med 25 enheter Insulatard 12-timers insulin hver morgen, fremfor ca samme mengde hurtigvirkende insulin til hvert karbohydratrike måltid (5-6 om dagen) og 26 enheter nattinsulin da Staten forsøkte å drepe meg *err* jeg gjorde som Statens eksperter sa. Har ikke hatt noe sopp-problematikk heller, og kan nå stolt og smertefritt vifte rundt med fleskepølsa!
|