Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg
Joda Nerthus, ser poenget ditt med nyansering. Derfor jeg tok med forbehold om ting som hormonelle sykdommer og insulinresistens. Nå vet jeg lite om deg, vet ikke kjønnet engang, så dette blir bare spekulering. Antageligvis er du mann eller kvinne (heh ) og er du mann er 1500-1600 kcal per dag aaaalt for lite selv dersom du ikke trener! Med hard styrketrening og kardio bør nok en mann på kcal-begrenset diett ligge 1000-1500 kcal over dette. En stillesittende kvinne som ikke har så mye "ekstra" på kroppen kan knappest klare seg på 1500 kcal per dag, så det slår meg ikke som forferdelig rart at du mistet muskelmasse og la på deg fett når du tross alt var såpass underernært og trente så hardt!
Selvsagt er lavkarbo best. Det er absolutt ingen tvil, selv en barneskoleelev bør kunne se logikken i å holde seg unna mat som øker produksjon av vårt suverent kraftigste fettlagrende/forbrenningsstoppende hormon, og i tillegg kommer alle de andre helsefordelene ved å spise mat vi er laget for.
Godt å høre du har funnet noe som virker for deg fremfor å sulte deg under pisken til Roede eller gråte mens Drevon forteller deg at du er feit fordi du er lat og et dårlig menneske! 
|