Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 16:53   #133
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Har dere tips til hvilken jeg bør velge? Torkil Andersens Slank med ketolysekur, en av Skaldemans bøker eller andre? jeg har allerede Hexebergs bok; frisk med lavkarbo. Kokebøker føler jeg at jeg ikke trenger; det er så mye gode forslag her inne at det holder. Tips anyone??

Les litt om de forskjellige retningene her inne på forumet f.eks og bestem deg for hvilken retning du tror kan passe deg best. Jeg synes Skaldeman er best, andre igjen Ketolyse, Lindberg etc. Vi andre kan ikke si hvilken du skal velge, det er noe du må kjenne på selv mtp grønnsaker, fett og kjøtt og hvilken mengde av hva du ønsker.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat