Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 20:40   #2834
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Alle vet jo at kroppen forbrenner alkohol FØR noe annet i kroppen.. Og man kan ikke påskynne forbrenningen av alkohol; det tar den tiden det tar utifra hvor mye man har drukket...

Så det jeg lurer på. Har kroppen TO forbrenningsovner da???

For i går, så drakk jeg to glass vin.. Normal sett så ville jeg sitte ute på verandaen og ikke gjøre noe mer fysisk enn å heve glasset..
MEN jeg trimma i går! 90 min på sykkel! Sykla gørrlangt! Brukte mange kcal også ifølge sykkelen.. Så disse kcal som jeg brukte, hvis de IKKE gikk til ekstra forbrenning av de to glass vina jeg drakk, for det er vi jo blitt fortalt at det går ikke..alkoholen bruker sin tid uansett.. hva forbrente jeg da??? Hvis alkoholen hadde tatt all plassen i forbrenningsovnen?

Eller lagra jeg energi?? Altså motsatt av leggepåsegenergi.. ?? dvs har kroppen blir skyldig meg kcal...
Eller har kroppen flere ovner??

Pusher på denne og håper at noen vet....