Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 20:41   #64
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du begynner å bli veldig vanskelig å ta alvorlig i det hele tatt... Kjører ignorer-knappen her jeg - for min egen mentale helses skyld

Nerthus, nå må vi ikke bli ufine her! Holder med deg i at det virker som merkelig oppførsel når man poster så mye om at man trenger hjelp, og når folk forsøker å hjelpe blir vi svart med at vi tar feil, at lavkarbo ikke har noe for seg, og at lavkarbo ikke funker når man blander det med karbohydrater (uuhm.. rart det der!), og at personen MÅ ha 100-200g karbohydrat om dagen.

Det gjelder begge veier, jae-ols. Hvorfor henger du på forumet om du ikke ønsker å lære? Det finnes tonnevis av faglitteratur vi kan henvise deg til, det er et utall mennesker med suksesshistorier her inne, og du velger å fornærme alle oss som har fått kontroll over livene våre, vekten vår, og mange "uhelbredelige" sykdommer ved å linke til én utrolig dårlig skrevet artikken som feilsiterer, vrir på statistikk, og alikevel presterer å fremstille lavkarbo som et godt alternativ på tross av at skribenten prøver for harde livet å feie det under teppet og selge sitt eget produkt!

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose