Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 21:48   #65
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

http://www.trening.no/kosthold/3558.o2.html
denne forteller det meste. Lavkarbo har IKKE særlig virkning hvis man skal slanke seg. jeg hadde en mistanke om det.

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Jeg har like rett som deg til å være her. Men jeg er uhyre skeptisk. Vet at mange har nytte av det, men det er mange historier om de det ikke fungerer for. Det er ikke en suksess for alle. Er det ikke lov å være kritisk? Hvorfor går så mange ned i vekt i VK? der er det ikke lavkarbo det går på. For meg fungerer ikke lavkarbo sammen med trening. Det blir full "crash" Vi har forskjellige meninger og erfaringer, og det er ikke noe lukket forum!

Her motiser du jo deg selv ..! . Du snakker jo i fullstendig generelle former når du avfeier lavkarbo. Jeg har gått ned drøyt 23 kg, det må jo være en tilfeldighet da, eller? For det vil jeg si er mer enn ingen særlig virkning. Om vi skal vise deg ydmykhet, så synes jeg du bør gjøre det tilbake, altså. Uansett hvilken livssituasjon du er i, som jeg har full sympati for btw!
Selvsagt har du rett til å være her, men hvis hensikten er å rakke ned på kostholdet 99,9% av medlemmene følger/prøver å følge, hva er da hensikten din? Du har fått masse hjelp og råd, så jeg synes det er unødvendig å komme med bastante påstander, mer eller mindre kun tuftet på dine egne, og may I add, kortvarige erfaringer.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥