Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 08:12   #2837
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Er det noen her som er flinke på excel 2007? Jeg har laget et diagram der jeg fyller inn vekta mi, men ettersom tiden har gått og det har blitt mange veiinger, vises nå nesten hele greia som en lang strek man såvidt kan se litt variasjon på. Diagrammet starter på 0 kg og går til 120, selv om jeg starta på under 100 når jeg begynnte, og nå ligger på litt under 80. Ser for meg at det hadde blitt tydeligere hvis det hadde gått fra f.eks. 60 til 100, men jeg får ikke til å redigere det. Har gått gjennom alt jeg kan se av muligheter, men det eneste jeg får til er å endre fra linjediagram til stolpediagram, og å endre på fargene. Akkurat det er jo ikke så viktig, og ikke det jeg ville ... Noen som vet hvordan jeg kan endre dette?

Du høyreklikker på aksen som går fra 0-120, altså på en av tallene. Fra menyen som dukker opp velger du format axis (eller noe tilsvarende om du har norsk versjon) i boksen som da dukker opp kan du sette manuelt hvor den skal begynne og slutte.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo