Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 10:10   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor ikke oljer annet enn olivenolje ...?

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Kjøleskap... laget før middag og etter middag var det ikke noe igjen til å sette i kjøleskapet. Så den tanken har jeg ikke tenkt. Har aldri kommet så langt at jeg har kjøpt ny. Laget med olivenolje en gang etterpå, men likte ikke den så godt. Og da har jeg bare glemt bort at jeg kan lage majones
Kom bare på det nå siden det var et spørsmål. Kanskje jeg skal teste igjen, da skal jeg fortelle om resultatet blir bra og kan settes i kjøleskap

Ja! Gjør det! Jeg har kutta ut majones nå, for jeg er redd for at den kan være en av synderne til vondtene i kroppen, med tanke på ubalansen i oljene. Og jeg har spist MYE majo. Men det blir liksom litt sånn luksus dersom jeg må kjøpe superdyre oljer for å lage en majones som smaker godt nok .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat