Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 14:21   #77
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Her må det en oppklaring til. Jeg ble dårligere psykisk av å gå på lavkarbo! Når du er deprimert og må kutte ut mat du elsker, ja da blir situasjonen lite lystig. Maten er trøsten når du er på felgen, det skjønner du? Jeg har prøvd lavkarbo (hva er det) og gikk litt ned i vekt, men ikke nok. Jeg trenger ingen moralister, ingen har vondt av loff og softis, er det det jeg må ha for å få et bedre liv så velger jeg det. Jo det er en trøst, men du må sjøl ha vært så deprimert at du har lyst til å dø, for å skjønne det. Hvis man ikke skal kose seg med god mat, hva er det igjen da? Mye av maten som er nevnt her inne er bare grusom. Jeg får ikke ned Lindberg brød og knekkebrød som ikke smaker i det hele tatt. Men jeg er med og prøver en gang i blant.
Men jeg kutter ikke ut softis og napoleonskake!

ALLE har vondt av loff og softis, uansett. Om du går på lavkarbo eller VK, så er loff og softis jukse mat (bare spør Drevon). Hva du kan kose deg med om du ikke bruker mat? Jo, massevis. Bade, trene, se en god film, gå en tur i skogen og lytte og lukte, sex, vaske huset (om du liker å vaske da). Mat er fortrinnsvis det du koser deg med 20 minutter pr måltid, gjerne det dobbelte om du har venner eller familie å konversere samtidig. Men du....ikke kutt ut sotis og napoleonskake, det er for godt til å kutte ut....men det går jo an å kutte NED?

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF