Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg
Jeg har vært deprimert og hadde lyst til å dø, av mange årsaker. Maten jeg spiste var en av grunnene, masse karbohydrater. Den ser jeg nå når jeg ikke har spist raske karber på 16 mnd.
Jeg synes også brød, softis (all slags is), sjokkis, bakervarer (kanelboller!!! *sikle*er godt, men jeg vet hva det gjør med meg! Kanskje jeg engang kan spise slikt og holde meg til litt, men det blir nok ikke enda.
Saken er at jeg nå ikke savner det i det hele tatt, og det koster meg ingenting at folk sitter rundt meg og gafler i seg.
Jeg vet at jeg kan lage meg kaker og is om jeg vil, (is lager jeg rett som det er) og det er rett og slett nok for meg.
Spiser mat jeg liker, det er nok å velge i!
Jeg gikk inn for ketolyse 100%, ingen sprekker i det hele tatt og formen min er blitt veldig bra.
Når jeg trener, kan jeg holde ut i evigheter og blir litt forundret for timene tar slutt så fort...
Jeg har masse energi, bare så synd at jeg har andre ting som stopper meg i å trene hver dag og som jeg vil.
Lavkarbo har mye for seg, men man må gå inn for det 100% før man kan uttale seg om det funker eller ikke.
For noen gjør det kanskje ikke det, men det gjør nok det for de fleste.

|