Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-10, 22:28   #146
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

GLED DEG!!! Jeg har hatt HD2 i mange måneder og stortrives! Den er dessverre på en liten servicebehandling nå; hatt litt prakk med den men har ikke greid å levere den inn før nå. Savner den virkelig!! På butikken sa de at de ikke har hatt prakk/problemer med denne type tlf men jeg vet ikke om jeg tror på dem da...Uansett bør den fungere igjen, hvis ikke leverer jeg inn den igjen. 8 ganger på ett år er vel mye; regner med det er mange forskjellige feil på den gamle da? Se rettigheter her ved reklamasjon på mobil.

Jeg og elsker duppeditter og dingser og alt en kan gjøre med dem Familien flirer av meg og sier jeg har abstinenser når når HD2'en er på butikken - og ja - jeg kjenner på savnet... Følger med om den er snart tilbake, og gleder meg. Vi kan gjerne dele erfaringer og tips!!

Tuller du, har du levert den inn ÅTTE GANGER?!?! for samme feil? Om du leverer den inn tre ganger for samme feil har du krav på ny..

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat