God morgen! En nydelig dag i trøndelag; det var 20 grader kl 06 i morges! Att det går an! Det er faktisk bare 18 gr nå, så det er vel noe i at en ikke skal sove bort sumarnatta... Frokosten er inntatt; omelett med røkt ørret, smør og rømme + div vitaminer/mineraler. Nå skal jeg angripe et av husets rom og rydde! Er hjemme alene og da kan jeg rydde (les: sende til gjenvinning/kaste) i fred og ro. Ellers er mann og barn tilnærmet hysteriske for att alt som de ikke visste de hadde og ikke savnet kan forsvinne Ragnhildanita: jeg er ikke fra orkdalen nei; mer nordover Jeg har hatt SonyE i mange år og vært strålende fornøyd. Da jeg i vinter tenkte å være veldig ufornuftig og kjøpe meg en ny mobil helt uten grunn (er ikke helt meg det nei...) så spekulerte jeg lenge på Iphone eller HD2 Leo. Etter å ha lest masse tester, lånt/prøvd/eksperimentert med venners Iphone fant jeg ut at dette ikke ga meg nok utfordringer og dupperter. Uten at jeg har hatt Iphone og virkelig fått prøvd den velger jeg å tro at HD2 gir meg mer utfordringer og gleder mm enn en epletelefon da. Digger å bruke den som modem... Bruker nettet fritt.... Det er datamaskina mi det der og jeg tar aldri med meg laptopen når jeg skal reise bort mer. Savner Leo'n min