Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 10:54   #150
Dollsine
Gjest

Sv: Augustskravletråd for 30+

God morgen! En nydelig dag i trøndelag; det var 20 grader kl 06 i morges! Att det går an! Det er faktisk bare 18 gr nå, så det er vel noe i at en ikke skal sove bort sumarnatta... Frokosten er inntatt; omelett med røkt ørret, smør og rømme + div vitaminer/mineraler. Nå skal jeg angripe et av husets rom og rydde! Er hjemme alene og da kan jeg rydde (les: sende til gjenvinning/kaste) i fred og ro. Ellers er mann og barn tilnærmet hysteriske for att alt som de ikke visste de hadde og ikke savnet kan forsvinne

Ragnhildanita: jeg er ikke fra orkdalen nei; mer nordover

Jeg har hatt SonyE i mange år og vært strålende fornøyd. Da jeg i vinter tenkte å være veldig ufornuftig og kjøpe meg en ny mobil helt uten grunn (er ikke helt meg det nei...) så spekulerte jeg lenge på Iphone eller HD2 Leo. Etter å ha lest masse tester, lånt/prøvd/eksperimentert med venners Iphone fant jeg ut at dette ikke ga meg nok utfordringer og dupperter. Uten at jeg har hatt Iphone og virkelig fått prøvd den velger jeg å tro at HD2 gir meg mer utfordringer og gleder mm enn en epletelefon da. Digger å bruke den som modem... Bruker nettet fritt.... Det er datamaskina mi det der og jeg tar aldri med meg laptopen når jeg skal reise bort mer. Savner Leo'n min

Svar med sitat