Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 11:39   #98
Superbolla
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 50
Superbolla er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Jeg er så rik at jeg har 200 kr. Sånn er det å være trygdet. Og jeg har en film jeg liker godt. Og jeg liker å lese bøker. Men det veier ikke opp mot alt det jeg ikke har. jeg regner meg som fattig og en som aldri kommer ut av fattigdommen. Men jeg kever pr. dato.

Jeg vet at det er lett å havne i depresjonshengemyra.. Og det er vanskelig å komme seg opp, og kanskje du trenger hjelp til det?

Jeg har vært der selv, men opplevde at det å komme seg på lavkarbo stabiliserte humøret! For min del var det mye karbohydratene som skapte store svingninger i blodsukkeret, som gjorde at jeg også havnet i kjeller'n...
På lavkarbo føler jeg meg jevnere og gladere, kanskje også fordi jeg føler at det skjer noe!

Kanskje du skulle gått til noen som kan hjelpe deg med tanker, mat og selvbilde? Kognitiv terapi går på å endre tankemønsteret, og bor du i Oslo vet jeg om en flink en...

Jeg tror man har så lett for å fokusere på at det RUNDT en skal gjøre en lykkelig, men sannheten er at det er det INNI oss som gjør oss lykkelige...!!

Man har da to valg, enten jobber man med livet sitt, ellers må man bare sitte der og la livet suse forbi... Det er en jobb å gjøre, men tro meg, det går an!

Superbolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman..