Sv: Hva ville du ha gjort?
Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.
For meg er det viktig å trene selv om jeg ikke har lyst fordi jeg så lett faller ut av hele treningen ellers. Men hvis jeg har dager med lite energi, så tar jeg en kortere treningsøkt og så tar jeg mindre i. Det pleier ikke å ta lang tid før energien er tilbake på plass.
Energien er ikke på plass fordi jeg har lagt om fra høykarbo til lavkarbo (40 karbs per dag) for tre uker siden. Kroppen min er av den typen som trenger laaaang tid på å omstille seg. Har presset meg til å trene 5 dager i uka hele veien, uten at det har vært spesielt gøy og i går sa kroppen bare stopp. Den ville ikke, eller, hodet mitt klarte ikke å oppdrive nok motivasjon til enda en treningsøkt hvor jeg føler jeg er helt energiløs og tom. Har fått tips nå om å øke fettet og trene som før, kanskje litt mer moderat på intensitviteten, så vil energien komme tilbake. Har trent 4-5 ganger i uka i åresvis, så vanen er godt innarbeidet, er bare gleden og energien som forsvant. Ser frem til kroppen liker kostholdsomleggingen og gir meg energien tilbake, hehe