Tråd: Klær krise
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 17:10   #4
Notabella
Medlem

Notabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Aksdal
Alder: 34
Notabella er på en erverdig vei

Sv: Klær krise

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Huff, dette kjenner jeg meg dessverre igjen i ... Men det var mye verre før! Jeg kunne skifte hundre ganger, og til og med skulke skolen dersom antrekket ikke "satt". Fortsatt i dag har jeg panikk for strømpebukser med ben, som du sier, jeg får en kvelende følelse, og jeg klarer heller ikke å bruke oppvaskhansker, da skolder jeg heller hendene .
Jeg har løst det hele med å klippe av strømpebuksebeina, ev. kjøper strømpebukser uten. Jeg er såpass casual at jeg gjerne kombinerer en finkjole med utslitte converse og utvaska hettejakke, så får folk tenke hva de vil om det, det føles feil for meg å være gjennomført "fin" fra topp til tå.
Pust dypt, og fokuser. Det går bra .

Jeg også kan skifte såpass masse at klesskapet ligger på senga, så rett før jeg legger meg må jeg alltid rydde det opp igjen. Jeg skulket også skolen, men det var pga sosialangst, jeg ville heller være med de folkene jeg likte enn de populære så da ble jeg mobbet siden jeg var med de som var litt anderledes.
Jeg er for følsom og har hatt det tungt ganske lenge, er litt bedre nå men ikke ok, har ingen fast jobb fordi jeg ikke takler det å vær vondt i kroppen av tanken, spesielt magen. Da blir jeg heller hjemme.
Har ei jeg snakker med, å det har hjulpet masse, men vi har ikke tatt opp klesproblemet ennda :/.
Prøver å puste og slappe av, men det er hele 2 timer til vi skal være der så det er for mye til å få klikke anfall på :/ *håpe på at tiden går fort*
jeg takler ikke å gå uten en hettejakke rundt meg så det er vell d som er det størrste problemet, for jeg har ingen fine tynne jakker jeg føler meg bra i. :/

Bloggen
Notabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 14-40 kh til dagen Svar med sitat