Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 22:19   #28
Snopsnoken
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Hei alle auguststartere!
Jeg er 35 år, har en veslevoksen datter på 3 år, og er gift med en mann som heldigvis også er lavkarbotilhenger. Ellers er jeg lesehest, klesgal, og med en stor forkjærlighet for vesker og sko. Og nå i august har jeg sannelig blitt litt opptatt av trening også. Etter 2 uker på ketolyse har jeg vært mer på bena enn jeg har vært de tre siste årene - energinivået har skutt i været etter denne kostholdsomleggingen. Jeg har hatt et mildt sagt usunt forhold til godis en lang periode, dvs et stort inntak av godteri hver eneste kveld i lang, lang tid. Parallellt med en strutseoppførsel ift badevekten og sofasitting til den store gullmedaljen har jeg selvfølgelig pådratt meg en del kilo. Etter en sommer der jeg har unngått bikini, mistrivdes i shorts og fått en permanent badering har jeg funnet ut at nok er nok. Jeg har ikke hatt en eneste dag i sommer der jeg har følt meg vel uten å tenke på de #€#€& kiloene. Veiingen var selvfølgelig en nedtur, men nå skal jeg sørge for opptur mtp helse og vekt.
Jeg gleder meg til å gjøre det sammen med dere andre!

Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat