Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-10, 23:02   #4
mariana
Medlem

Medlem siden: Apr 2010
mariana er på en erverdig vei

Sv: Fulstendig forvirret

hei, jeg startet for nesten tre uker siden, gjorde det veldig enkelt, spiste kjøtt med rømme eller creme fraiche til, eggerøre med fløte og bacon og slike ting.
ettervært som jeg lærer meg ting så øker også mengden av forskjellig mat jeg kan spise.

Jeg trodde jeg skulle spise "vanlig" lavkarbo, men det har glidd over i ketose, inspirert av skaldeman, vil btw anbefale deg boka GI-null av skaldeman.

jeg har pr i dag gått ned 6.6 kg (på mandag som kommer har jeg gått på lavkarbo i 3 uker)

hvis mannen din ikke klarer å skille seg fra potetene så får det egentllig bare være mener jeg, så får du sløyfte potetene og vise han så enkelt det er å leve på lavkarbo....
for du lever jo av vanlig mat men kutter ut karboene, så har du koteletter med ris og saus til middag feks så spiser du koteletter og saus og grønnsaker og kutter ut risen.

lykke til, lavkarbo er mye enklere enn jeg trodde det var da jeg begynte å lese om det