Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg
Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.
Det skal du ikke bry deg om. Det som ødela min psykiske helse var lavkarbo diett. Ingen tvil om det. Når man ikke kan unne seg noen ting, blir livet helsvart. Maten og festen i munnen betyr alt.  
Først og fremst syns jeg at du var litt uhøfelig nå mot Gerd.
Følte Gerd stilte et vanlig spørsmål som kunne være til hvem som helst her inne.
Men jeg skal være ærlig med deg jae-ols!
Jeg sliter også med deprasjoner
I det siste har jeg slitt med å spise, orker ikke å trene etc etc.
All mat smaker papp hos meg.
Vi kan gjerne skylde på lavkarbo og ja lavkarbo passer ikke for alle!
Tror mye handler om hvordan man forteller hva lavkarbo er for noe til nysgjerrige mennesker her ute i verden med å være nøytral.
Har fortalt hva lavkarbo er for noe til nysgjerrige mennesker, noen ganger har jeg vunnet over dem og andre ganger har jeg tapt.
Men du sier at lavkarbo har skylden på din psykiske helse.
Har du lyst til å forklare det nærmere?
Føler du har nevnt i alle dine innlegg at du må ha: -Brød, corn flakes, kake, softis etc etc - høykarbomat.
"Klager" over at du ikke liker lavkarbomat for det smaker ikke godt. Men har du prøvd alle oppskriftene her inne? (det er mange syns hvertfall jeg, og det går ann å forandre på oppskrifter som passer mer til vår gane?)
Kan ikke si til dere at lavkarbo har gjort meg deprimert for jeg har aldri fulgt lavkarbo 100%.
Har prøvd gang på gang, men målstreken har jeg enda ikke sett....!
Du forteller til oss at du har ikke noe liv,lever i fattigdommen og har ikke hatt sex på 17år.
Tror det er mange som føler at de ikke har noe liv pga mange grunner, tror det er mange her inne som har lite penger og har akkurat nok til det pengene må gå til, snakker om husleie, regninger, mat etc etc.
For meg handler ikke sex bare med å ligge sammen, men for meg handler sex så mye annet.
Tror det er mange her inne som sliter med de samme tingene som du gjør.
Husk: Det er ikke alle som vil eller tørr å åpne seg.
Innleggene du har skrevet her inne har jeg på en følelse at du vil være i grøften, du vil være en negativ person.
Du har fått masse kommentarer av andre.
(Jeg har også hatt en følelse at enkelte vil "hjelpe" deg, men du vil ikke ha hjelp.
Tar kanskje feil?)
Du har sikkert lest dem, men har du gjort noe med dem?
Jeg kan og vil ikke besteme over livet ditt.
Men det går ann å snu det negative til det positive om man ønsker det.
Tror mye går på viljen.
Vil man synes synd på seg selv så værsegod, vil man skjule sykdommen sin så værsegod.
Man bestemmer selv hvordan man vil leve.
Mener det går ann skrive det anerledes for hvordan vi har det med oss selv eller forteller folk hvordan man har det.
Det er ikke alle som forstår hvordan det er å være deprimert.
Tror mye handler om oss også som sliter med deprasjon.
At vi må la andre gi dem en sjanse, stille dem med med åpne kort.
For mye handler om den enklete.....!