Emosjonell utroskap ... Trenger skulder å gråte på
Uff jeg har hatt det litt vondt i helgen.
Jeg fant en mail mellom typen og en jente han kjenner, der de snakket om hvor godt de liker hverandre, også gikk det over i litt sex-prat.
Jeg snakket med han om det med en gang og han sier at det ikke har skjedd noen ting mellom de, og det var heller ikke planen. Han sa at det var bare fylla-mailing og at det foret egoet hans. Han er kjempe lei seg og er nå redd for at jeg skal avslutte forholdet. Han sa at han hadde lyst til å snakke med meg om det tidligere, men ville heller ikke skape en situasjon ut av ingenting.
Jeg har stolt på han gjennom 8 år, og han behandler meg kjempefint. Vi har alltid snakket åpent og ærlig om alt. Det er mye humor og latter i hverdagen vår, samtidig som det er mye kos og kjærlighet. Nå har min tillit til han fått et kjempesmell! Han sier at det ikke har/kommer til å skje noe, men kan jeg stole på det? Han skal jo faktisk snart reise avgårde og treffe en vennegjeng som denne jenta tilhører (hun har visst kjæreste). Jeg vil ikke bli den type kjæreste som nekter typen å stikke ut og ha det gøy, og jeg vil at han skal dra på denne turen, men jeg har så vondt så vondt :-(
Jeg elsker han så mye og har sett for meg en fremtid med han. Vi holder på å kjøpe hus og planlegger å få barn. Jeg vil jo ikke miste han, men så hadde jeg ikke i tankene at noe sånt kunne skje...litt naivt jeg vet :-(
Også sitter mann der og tenker...er det meg det er noe i veien med? Vi la på oss begge to når vi ble sammen, men det har ikke vært hinder i vårt forhold før. Nå som vi holder på meg lavkarbo, så har han rast ned i vekt, mens jeg har mye mer å gå ned og det går jo litt tregere. Selvbilde blir helt bånn av dette...ikke pen nok, altfor stor (noe som er sant, men jeg jobber med saken) ikke morsom nok, ikke spennende nok lenger...typisk jente tanker 
Det har vært mye tårer de siste dagene, og det kommer vel ikke til å gi seg med det første. Vi skal nok sette oss ned og ta en lang prat rundt alt dette. Jeg er bare redd for at forholdet vårt er forandret for alltid 
Tror egentlig at jeg trengt å lufte dette med noen andre, men litt annonymt allikevel.
Noen kommentarer, forslag, råd....??? Tar imot med stor takk!

|