Tråd: Nye råd?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 11:23   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nye råd?

Opprinnelig lagt inn av Tvilling82, her.

Noen som kan hjelpe meg litt igjen? Vær så snill?
Har siden slutten av mai ikke gått ned noe. Hadde en stoor sprekk i midten av juni som resulterte i 6 kg OPP. Har vært i ketose etterpå.
Tror jeg tidligere har spist for mye fett, men har regulert dette nå.
Forrige lørdag veide jeg det samme som før sprekken i juni igjen. Men i dag viste den 3 kg OPP igjen... Vekta har variert VELDIG opp og ned etter den sprekken. Blir jo så frustrert. VIL SÅ GJERNE se et 2sifret tall på vekta snart! Og det burde jeg sett for lenge siden.

En typisk dag nå for tiden:
Frokost: 3 stk Nannah-knekkebrød med smør (Skjærer meierismør med ostehøvel, 5-6 gr pr skive. Har 2 skiver på hvert knekkebrød)
Lunsj: Eggerøre og bacon av 3 egg og 150gr bacon
Middag: Kjøtt med masse broccoli (har enten smør over eller rømme til )
Evt kvelds: Pisket krem eller ostechips el.l.

Forresten har magen økt i cm også... Jeg er IKKE gravid.

What to do?

En slik sprekk kan sitte lenge i. Kroppen blir forvirra og sliter etterpå.

Kan det være mens eller eggløsning på tur? Mange opplever at vekta fyker oppover i de periodene. Kroppen binder vann. (hormoner)

Personlig ville jeg: Kuttet ut knekkebrødene (og annet erstatningsbrød) Jeg går ikke ned i vekt viss jeg spiser slikt (og nøtter)
Fløte er også vektbrems for noen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat