Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 11:55   #164
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Da har jeg vært hos legen. Han slengte rundt seg med uttrykk som musearm og tennisalbue før han fortalte meg at jeg kunne forvente at det går minst tre måneder før jeg blir helt bra. Derifra gikk det litt bedre da, jeg har fått øvelser jeg skal gjøre, betennelsesdempende medisiner, 50% sykemelding i 3 uker og en del gode råd om hva jeg kan og ikke kan gjøre. Så bør det bli en god del bedre i løpet av de tre ukene. Hvis ikke skal jeg komme tilbake og vi skal se på mer drastiske behandlingsformer.

Godt å høre at du har fått litt hjelp, selv gikk det vel en uke før min var borte. Men da brukte jeg ikke armen i det hele tatt, prøvde å holde den mest mulig i ro.

Jeg har gått ned 1,2 kg denne uken. Begynner veldig å nærme meg 6-tallet. HJELP! Har ikke vært der på 20 år. Igår begynte poppmannen plutselig å snakke om at jeg må få en bonuspremie når jeg jeg er ferdig "Du som har vært så standhaftig og flink". Lurer på hva han finner på denne gangen.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat