Sv: Erfaringer og spørsmål fra en nybegynner
Må innrømme at å sørge for at jeg får nok fett er kanskje det jeg sliter mest med. Proteiner synes jeg det er ganske så lett å justere på spesiellt via egg og tunfisk f.eks. Og når jeg mener det er vanskelig så er det kanskje ikke akkurat det å måle det som er vanskelig, men å finne ut hva man skal "putte det i".. jeg er glad i de fleste fett produkter som orginal ost, smør, rømme osv, men det skal ikke så veldig store mengder til før kroppen min sier nei, dette er nok.. ellers takk liksom ^^ Håper jeg blir flinkere å holde oversikten på dette etterhvert. En annen ting er at jeg vil tippe kalori inntaket mitt er ganske høyt, uten at jeg egentlig har sett noe serlig på det så vet jeg jo at de fleste høy fett lav karb produkter har ganske høye mengder kalorier, eller tar jeg feil? (uten at det nødvendigvis har noe å si, det får jeg jo finne ut av etterhvert)
Ellers så hadde jeg rimelig bra energi overskudd lørdag og søndag og syklet en god time hver av dagene. Kjenner at jeg skal ha en time i dag også. Spiste litt ekstra protein siden jeg skulle trene, men er det teknisk sett nødvendig?
(MÅ HA SYKKELSHORTS, dæven det gjør vondt i stompen!)
Sist redigert av Zecola : 16-08-10 kl 13:17.
|