Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 19:02   #9
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 57
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap...trenger skulder å gråte på

Jeg opplevde noe lignende for noen år siden med min nåværende samboer.. Tilliten fikk en ordentlig knekk, og jeg vurderte å gjøre det slutt.. Vi ble enige om å fortsette forholdet, og han viste meg "dialogen" mellom han og den dama han sendte sms til, når han skrev til henne at han ville kutte kontakten.. Hun prøvde en stund å lage dritt mellom oss, og late som om de fortsatt hadde kontakt, men etter en stund sluttet hun endelig.. Dette ligger nå 7 år tilbake i tid og jeg tenker sjelden på det, men alikevel har det nok ødelagt noe for alltid..

Hva du velger å gjøre er det bare du som kan finne ut av..så jeg sender deg bare en trøste og håper du finner ut av det fort, og at klumpen i magen snart forsvinner..

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat