Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 19:37   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Pangolina, her.

Tror det er derfor jeg er litt forvirret nå...for et følelsemessig utroskap er vel nesten VERRE en om han i fylla hadde hoppet i sengen med noen...eller?

Tenke..prate..tenke mer!

Jeg har vært gjennom begge deler, med samme kjæreste. Første gang et sidesprang som jeg oppdaget ganske fort (han var ikke akkurat så innmari god på å skjule sporene sine, heller ). Vi bestemte oss for at det var en glipp, og at vi skulle gå videre, og han var ganske ettergivende en stund, men tilliten min hadde fått en uopprettelig knekk. Da jeg fikk mistanke om at noe lignende hadde skjedd igjen noen år senere, så var det snakk om at han hadde falt for en annen, og det var tusen ganger verre, og jeg kunne ikke tillate meg selv å prøve enda en gang, selv om han ønsket det. Hva skulle jeg gjøre? Vente til følelsene hans for denne andre kjølnet?
Poenget mitt er, uansett hvor bra kjæresten din er, så har han gjort et overtramp ved å ha denne type eksplisitt kontakt med denne venninnen. Det er uakseptabelt uansett! Hva han føler kan han selvfølgelig ikke noe for, men jeg synes fortsatt, ut fra mitt hode, at han har tøyd strikken for langt. Jeg hadde forlangt at dersom han ville forsøke videre, at han viste i handling at han mente alvor. Det vil si kuttet direkte kontakt med denne jenta fullstendig! Det holder ikke bare å si at man skal være grei, man må vise det også, og gjøre seg din tillit verdig igjen.
Og, du har all rett til å være forbanna. Han har ikke mer "lov" til å gjøre dette selv om du mener du har blitt mindre interessant eller attraktiv ...! Dette er ikke og vil aldri bli din skyld.

Ønsker deg alt godt!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat