Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 20:00   #12
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Pangolina, her.

Noen kommentarer, forslag, råd....??? Tar imot med stor takk!

Ok, siden du spør.

Jeg synes dette er blåst langt ut av proporsjoner. Det han BURDE ha gjort er å være åpen på dette.

Alle forhold er forskjellige, med forskjellige "regler", terskler, toleranse og til og med i noen tilfeller enighet om at flørt, utforsking eller sex med andre er ok.

Jeg forstår at dette ikke er tilfelle her. Likevel føler jeg at du overreagerer. Dere har god kommunikasjon og trives sammen. Lyst til å kaste alt dette på båten pga av dette?

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Du skriver at dere har det godt sammen. Dere ler mye, trives i hverandres selskap og er veldig glade i hverandre. Det er jo supert! Det er et godt utgangspunkt for å finne tilbake til tilliten igjen. Alle mennesker driter på draget av og til, og det er det (slik jeg ser det) denne kjæresten din har gjort. Mitt råd er: Prat ut om det, sett ord på følelsene deres, og bestem dere for om dere vil at denne ene gangen skal ødelegge alt det fine dere har eller ikke. Lykke til!

Veldig bra.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg hadde nekta han å reise på venneturen om hun skal være med. HAN har driti seg ut, derfor mister han privilegier. Forklar han at du i utgangspunktet ikke har noe i mot at han reiser på slike treff, men siden han har vist at han ikke er til å stole på så ..........

Mister privilegier? LOL - og det bestemmer DU når du er sammen med en mann? Right... Det eneste du kan bestemme er om du tolererer det eller ikke. Tough luck...

Stole på sier du, der er vi tilbake til hvilken ramme forholdet er basert på. Gudskjelov er ikke alle forhold så A4 at det er dødssynd å forholde seg til andre, at den ene partneren er hellig osv.

Disclaimer: Jeg vet at dette ikke passer inn i alles forestillingsverden, og at mange - men ikke alle - blir provoserte av dette.

Det kreves en del trygghet i forholdet for å leve utenfor det indoktrinerte "kristne" dogmet om èn mann og èn kvinne.

(Tar på meg brannsikkert antrekk )

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat