Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 20:19   #18
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og så er det jo også et poeng at det virker som, ut fra hva trådstarter sier at HAN også vet han har gjort noe galt! Det er vel ikke snakk om å bestemme over noen, og jeg er overhodet ikke for noen konkrete ultimater. Men om han ønsker å gjenopprette tilliten utfra de premissene forholdet er basert på, så bør han vise det. Jeg vet alt om knekt tillit, og selv om jeg er over eksen min for lengst, så er jeg redd noe i meg har litt mer varige skader ... Jeg skulle ønske jeg kunne ha vært hardere på å uttrykke mine følelser og grenser langt tydeligere første gangen, det kunne ha spart meg for en del. Men man lærer så lenge man lever.

Det jeg reagerer på her er at det er snakk om åtte år, et velfungerende forhold, fremtidsplaner med hus og barn - og så alt i dass fordi man fjåser elektronisk med en dame.

Jeg forstår at toleransegrenser er forskjellige, men nå er det slik at trådstarter spurte om råd eller meninger - og det fikk hun

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat