Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 20:29   #21
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Jeg har faktisk gjort dette mot min mann, for mange år siden, før vi giftet oss og fikk barn. Spenningen hadde dalt litt, jeg var helt ny på dette chattegreiene og det tok litt av. Jeg følte meg SÅ bra når jeg fikk denne oppmerksomheten, spesielt av én type som ikke bare var rålekker men som også var veldig lik meg på mange områder. Vi snakket mye sammen på nettet og også etterhvert telefonen, og det ble ganske hett (uten at noe fysisk skjedde). Mannen min fant det ut til slutt, jeg sa ikke noe. Men vi avsluttet faktisk forholdet. Vi hadde også store fremtidsplaner, vi hadde vært sammen i ca. 5 år da dette skjedde.
Jeg forstod etterhvert hva jeg hadde ødelagt, og hvor dum og naiv jeg hadde vært og tryglet ham om å ta meg tilbake. Han ville ikke først, men til slutt ga han meg en ny sjanse. Jeg er sjeleglad for det, for nå har vi vært sammen i 13 år, gift i 7 år og har to flotte barn sammen. Alt dette kunne vært borte om han ikke hadde gitt meg den sjansen, pga. noe dumt jeg gjorde i all min naivitet og oppmerksomhetssyke.

Jeg føler veldig med deg, HI, men ikke gjør noe overilt. Snakk mye sammen. Det meste kan tilgis over tid om begge er villige til det og gjør sitt beste, og dere kan fortsatt få en flott fremtid sammen. Men ikke bli i et forhold der du ikke trives, selvsagt. Mulig dere trenger en pause, det kan jo også gi begge en liten vekker.