Sv: Emosjonell utroskap...trenger skulder å gråte på
Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.
Jeg opplevde noe lignende for noen år siden med min nåværende samboer.. Tilliten fikk en ordentlig knekk, og jeg vurderte å gjøre det slutt.. Vi ble enige om å fortsette forholdet, og han viste meg "dialogen" mellom han og den dama han sendte sms til, når han skrev til henne at han ville kutte kontakten.. Hun prøvde en stund å lage dritt mellom oss, og late som om de fortsatt hadde kontakt, men etter en stund sluttet hun endelig.. Dette ligger nå 7 år tilbake i tid og jeg tenker sjelden på det, men alikevel har det nok ødelagt noe for alltid..
Hva du velger å gjøre er det bare du som kan finne ut av..så jeg sender deg bare en trøste og håper du finner ut av det fort, og at klumpen i magen snart forsvinner..
Samme her, bare at her var det sambo (vi var IKKE samboere da, bare kjærester) som sendte mail og oppsøkte andre damer... Men han sa at det ikke skjedde noe mellom ham og henne, og jeg valgte tro det og gav han ny sjanse etter at han fikk kniven på strupen etter et tilfelle lignende ditt. Nå har vi det nyyydelig sammen og har hatt det slik i et par år!
Ikke la bitterhet, skuffelse, tapsfølelsen etc stenge "døra" di! SNAKK sammen og hold døra åpen HVIS han viser tegn til å ville gå inn. Ikke tenk på å "straffe" ham på noe vis for det gjør nok bare vondt værre. Fortell dine innerste følelser og la ham se hvor lei du er deg..
Sist redigert av Kanutten : 16-08-10 kl 21:36.
|