Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 01:42   #169
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

GJØR SOM LEGEN DIN SIER!! Jeg har slitt med tennisalbue i over ett år og det går kanskje ikke overHadde jeg hørt på lege og fysioterapeut ville jeg kanskje vært bra i dag? Så derfor er min sterkeste oppfordring at du gjør som de sier, gjør øvelser mv. Ikke la legen utsette å henvise deg til fysioterapeut; det er oftest ventetid der og skulle du bli bra kan du avbestille.

Denne signerer jeg! HØR PÅ LEGEN! Tennisalbue er noe dr*t!!! Manuellterapeuten min sier og at jo lengre man går med de uten å gjøre noe, jo vanskeligere er de å kurere. Såh. Gjør noe asap! Jeg har vært uten jobb i et halvt år nå på grunn av albuen. IKKE kødd med tennisalbue, det er noe svineri som du ikke vil ha lengre enn nødvendig.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat