Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 05:28   #22
Zecola
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
Alder: 43
Zecola er på en erverdig vei

Sv: Erfaringer og spørsmål fra en nybegynner

Ok folkens, et lite problem.. klokken er i skrivende stund 05:24.. gikk og la meg kl 01:30 i kveld/morges.. jeg er et kveldsmenneske så det er skjeldent noe problem.. men i dag (natt) har tydeligvis kroppen min gått i høygir.. jeg er ganske så varm i kroppen og å ligge under dynen i mer enn 10 min er ALT for varmt.. jeg finnes ikke trøtt heller. Er det noen andre som har problemer med dette?? Var ganske varmt tidligere i dag og var ute på tur en stund, så da jeg kom hjem rundt 17:00 så sov jg en time på puten.. mulig det har noe med saken å gjøre??

For 2 uker siden så hadde jeg samme problem over 3 netter (og det var etter at jeg hadde vært ca 3-4 dager på lavkarbo) men den gang var jeg også forkjølet og trodde det var feber og forkjølelse som gjorde at jeg ikke fikk sove, jeg knyttet det ikke opp mot lavkaboen i det heletatt.

Takk for svar/tips. Kanskje jeg må ha siste måltid tidligere på kvelden eller et eller annet slikt? Eller kanskje dette bare er kroppen som er i gang med forbrenning og vanskelig å gjøre noe med utover å kompensere men en ettermiddagslur når jeg kommer hjem fra jobb i dag?

Edit: Kl er halv 8 og jeg er sulten som en ULV! Kroppen må ha brukt opp mye i løpet av natten, jeg er aldri så sulten om morgenen!.. stor omelett i dag tenker jeg. Håper på litt tips om dette!

Sist redigert av Zecola : 17-08-10 kl 07:51.
Zecola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egen Svar med sitat