Sv: Restriksjoner for Ketolysekur?
Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.
Hmmmm.... jeg får vel takke for alle svar til nå.
Det ser ikke ut til at Torkil vil råde meg til å prøve kuren, siden han ikke vet nok om hvordan økningen i kroppstemperatur vil påvirke meg. Et siste håp er at en ekspert på liknende diagnoser kan gi meg noe innsikt. Hvis ikke får jeg enten godta at jeg er litt rund, eller finne en annen løsning som ikke gjør at jeg må spise ting jeg hater. 
Jeg har i grunn aldri blitt utredet med tanke på svette, men jeg svetter også svært lite. På en varm sommerdag, eller hvis jeg trener hardt kan jeg kjenne antydning til litt klamhet i huden. Har aldri opplevd at svetten har sila for å si det slik. Som sagt har aldri utredet dette, men vet min mor har samme greia. Når jeg trener hardt blir jeg gjerne veldig rød i ansiktet i stedet for å svette.
Jeg har vært i ketose i over 10 måneder og det har gått veldig fint for meg. Er generelt litt varmere i kroppen, noe som jeg var veldig behagelig i vinter med 33 grader minus. Var derfor spent på hvordan dette vil bli i sommer, men det har i grunn ikke vært noe problem for meg.
Jeg tenker at om du prøver og finner ut at det ikke passer for deg er det jo bare å avbryte. Hva har du å tape på å prøve? Du kan jo evt velge et lavkarbokosthold med litt mer karb da det sikkert også vil hjelpe på vekten i og med at du sier du ønsker å gå ned i vekt.
Ønsker deg lykke til .

Blitt ketolikk
|