Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 14:21   #18
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva ville du ha gjort?

Opprinnelig lagt inn av Sprettball, her.

Hei

Jeg har spist lavkarbo i snart fire måneder. Jeg trener 5-6 ganger hver uke, 1-2 timer hver gang. Cardio hver gang, prøver å få inn et par styrkeøkter også hver uke (styrke først, så cardio). Minst to høypuls timer hver uke.

De første ukene etter omlegging til lavkarbo var jeg kjempeslapp. Kan ikke huske at jeg har måttet bite i det sure eplet og redusere intensiteten på aerobic/step timer før (gå istedet for å hoppe osv), men det måtte jeg da. Var helt skutt 15 minutter ut i økta. Klarte mindre på styrketreningene også.

Det tok vel 6-8 uker, så kunne jeg ikke merke noen forskjell lenger, unntatt kanskje økt utholdenhet på cardio øktene.

Jeg tror det er bare å fortsette som før. Press litt, ligg under smerteterskel og så kommer det tilbake litt etter litt.

Kos deg med treningen!

Klem fra Sprettball.

Så bra, jeg føler jeg dør litt hver gang på trening. Har fortsatt tenkt til å trene 4-5 ganger i uka, men må senke intensiviteten. Var på en dansetime i går som vanligvis bare er kosetrening. Det var så hardt, ble kjempeflau over meg selv. Venter med å presse meg litt, dvs, alt er jo hardt uansett, haha.

Håper på at det vil løsne snart, savner treningsenergien. Men, fint å lese at det har ordnet seg

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat