Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 15:52   #20
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva ville du ha gjort?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

HELT enig med Gerd! Tren i vei du - men reduser 20% på innsatsen så du ikke tar helt knekken på deg selv Kjenn på kroppen din hva du orker. Jeg går ned uten å trene noe, og det stopper ofte opp når jeg trener - så jeg avventer litt mer vekttap før jeg trener igjen.

Jeg trente mye gange/jogging (hver dag) og 4 ganger hard styrke før lavkarbo - etter lavkarbo måtte jeg redusere vektene men kan holde på lengre Kroppen har nemlig ikke så enkel tilgang på energi som før lavkarbo, så vær snill med deg selv.

På byen kan du holde deg til tørr hvitvin eller drink med lettbrus i så drar du ikke avgårde med karbohydrater og "ødelegger" kostholdet ditt Det finnes nå også mange alternativer i butikken med mindre karbo i - blant annet grevens sider uten sukker, tonic uten sukker og sist så jeg vikingfjord rusbrus også uten sukker Dessuten finnes det lavkarbo øl om du er øldrikker.
Husk bare at du kanskje ikke tåler så mye som før...

Hvor mye spiser du per dag om du ikke trener? Jeg trener både for velvære, men også for å holde energiinntaket i sjakk på en måte. På høykarbokosthold trente jeg 4-6 dager i uken og spiste alt fra 15-1900 kcal per dag (oppmot 3000 på spisedagene jeg hadde på lørdager, men da kompenserte jeg med ekstra trening). Merker å ikke trene i det hele tatt gir meg angst, hehe. Ser for meg at jeg blir bælfeit med mitt energiinntak som er rundt 1700-1800 for tiden, kan presse det ned på 1500 på ikke-treningsdager, sjeldent lavere. Men, jeg syns 1700 er mest behagelig. Så, tør liksom ikke å la være å trene, kanskje bare trene litt mer moderat (sant skal sies, jeg har ikke gått ned et gram de siste tre ukene etter jeg la om).

Alkoholmessig drakk jeg en flaske rødvin og to glass vin på byen også. Jepps. Det ble liiitt for mye, for hodet mitt var helt kjørt neste dag. Hehe. Note to myself: drikk vann på byen Neste gang skal jeg prøve meg på grevens sin cider uten sukker, det gleder jeg meg til Har faktisk noen tonicflasker stående, uten sukker. Har bare ikke gin

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat