Sv: Hva ville du ha gjort?
Hvor mye spiser du per dag om du ikke trener? Jeg trener både for velvære, men også for å holde energiinntaket i sjakk på en måte. På høykarbokosthold trente jeg 4-6 dager i uken og spiste alt fra 15-1900 kcal per dag (oppmot 3000 på spisedagene jeg hadde på lørdager, men da kompenserte jeg med ekstra trening). Merker å ikke trene i det hele tatt gir meg angst, hehe. Ser for meg at jeg blir bælfeit med mitt energiinntak som er rundt 1700-1800 for tiden, kan presse det ned på 1500 på ikke-treningsdager, sjeldent lavere. Men, jeg syns 1700 er mest behagelig. Så, tør liksom ikke å la være å trene, kanskje bare trene litt mer moderat (sant skal sies, jeg har ikke gått ned et gram de siste tre ukene etter jeg la om).
Alkoholmessig drakk jeg en flaske rødvin og to glass vin på byen også. Jepps. Det ble liiitt for mye, for hodet mitt var helt kjørt neste dag. Hehe. Note to myself: drikk vann på byen Neste gang skal jeg prøve meg på grevens sin cider uten sukker, det gleder jeg meg til Har faktisk noen tonicflasker stående, uten sukker. Har bare ikke gin