Sv: Augustskravletråd for 30+
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Henger meg på vaskeklut jeg og; ikke bry deg om dem. Det er din helse, og det er du som skal leve med den - og handa - i mange mange år ennå. Det er ingen som kommer til å takke deg for godt arbeid den dagen du sitter der med kronisk betennelse og alltid må ta hensyn. Forklar dem at det er viktig ved slike betennelser å ikke overbelaste. De skal være glade du er på jobb i 50% tenker jeg! Det irriterer meg at det skal være sånn!!! Da jeg var på det verste med to tennisalbuer ble jeg helt sykmeldt noen uker. Selvfølgelig måtte noen kommentere at jeg kunne nå være på møter osv. Selvfølgelig; men hvem skulle kneppe buksa når jeg var på toalettet? Hvem skulle bære maten og kaffekoppen min? Eller åpen døra som en måtte bruke to hender på for å få opp? Skulle likt å se han mest kritiske gjøre det  gitt! Som du skjønner ventet jeg altfor lenge før jeg gikk til legen.... noe som har konsekvenser i dag Så derfor tenk på deg selv og at ingen andre gjør det!!!
Eller skjære opp maten din om dere fikk lunsj! Da jeg var på mitt verste klarte jeg hverken løfte vannglasset eller dele maten min Kneppe buksa-problemet løste jeg ved å bare bruke joggebukse.. Heldigvis bor jeg sammen to venninner, de gjorde nesten alt for meg som jeg ikke klarte å gjøre med venstrehånda. Det var like før de hjalp meg å pusse tenner og vaske håret også.. 
|