Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 20:13   #22
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva ville du ha gjort?

Skalmesjå. På treningsdager (1 time trening), samt 1.5 time gange (går som oftest det hver dag, går når jeg kan) forbrenner jeg 2157 kcal. Så, jeg er nok en "liten" jente (163 cm høy, 59 kilo). Jeg vil ned til 56-57 for det er der jeg føler jeg ser best ut og klærne sitter aller best. Har vært der nede med høykarbo/kalorikontroll, men endte med at jeg skakkjørte forbrenninga mi, så var vanskelig å holde det der.

Hvis jeg skulle ta 2150 minus 800 blir bare 1350 = helt umulig for meg, da må jeg tenke på kalorier og matsammensetninger hele tiden og planlegge alt til minste detalje. Det gjorde at jeg nesten fikk spiseforstyrrelse en gang i tiden (da spiste jeg 1500 hver dag og trente omtrent 6 dager i uken - Grete Roede kurs). Syns at 1550 er lite om jeg trener mye også, men kanskje jeg er en storspiser og jeg tror jeg trenger mer mat enn jeg gjør? Her er jeg selv litt usikker. Prøver å spise når jeg er sulten, men er veldig glad i mat og ikke alltid like flink til å kjenne etter på metthetfølelsen. Spiser gjerne opp det som er på tallerkenen.

Oooog, jeg blir ikke smalere :-/ Er bom fast på samme cm-målene, så akkurat nå er jeg i energitakbalanse. Kan hende jeg begynner å gå ned når jeg får energien tilbake og kan gi mer på trening, eller kroppen blir flinkere til å forbrenne fett, åhhh, det håper jeg Teller både kcal og karbo for tiden, men orker ikke å finregne, har gjort det i så alt for mange år. Er litt mettet, hehe.

Uansett, setter stor pris på svaret ditt og dine råd altså, veldig

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat