Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 20:35   #176
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråd for 30+

Gjett hvem som har fått vondt i venstrearmen også nå da..
Ikke så ille som høyrearmen altså, men kjenner det igjen som sånn det var i starten. Så da er det slutt på å bruke venstrehånden til musen for å avlaste.

Ellers så må jeg si til sjefens forsvar at vi er et lite firma, og har det veldig travelt. Så jeg skjønner ikke selv hvordan det skal gå å være sykemeldt. Det var mer måten han sa det på som var feil. Jeg skrev en mail om at jeg ikke satte pris på det. Han forklarte at det ikke var personlig ment, og andre sjefen som også var på samme møte har sagt at han reagerte på at det var krasst sagt. Så da er det ingen sure miner nå. Men jeg har en presentasjon jeg må lage klar til torsdag, og en til tirsdag, så mye tid til avslapning blir det ikke. Jeg får satse på hyppige pauser og veksling mellom tablet, touchpad og mus. Det er travelt nå, men jeg kommer ikke til å ha bedre tid til å være sykemeldt senere, så det er bare til å ta det med ro.

Kjenner forresten veldig godt igjen det med å ha problemer med å bære lunsjbrett og løfte glass og sånn. Heldigvis klarer jeg å kneppe buksen med bare litt vondt.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat