Sv: Augustskravletråd for 30+
Opprinnelig lagt inn av christine76, her.
Gjett hvem som har fått vondt i venstrearmen også nå da..
Ikke så ille som høyrearmen altså, men kjenner det igjen som sånn det var i starten. Så da er det slutt på å bruke venstrehånden til musen for å avlaste.
Kjenner forresten veldig godt igjen det med å ha problemer med å bære lunsjbrett og løfte glass og sånn. Heldigvis klarer jeg å kneppe buksen med bare litt vondt.
Stakkar!! Jeg synes så synd på deg, for jeg vet så veldig godt hvordan det er! Uff. Men du? Kjøp deg sånne tennisalbuestøttereimer De henger sammen håndleddsstøtteskinnene på apoteket. Kjøp en til hver arm! Det avlaster littegranne. Og du? Bruk minst mulig PC hjemme Kos deg med å se på TV eller andre ting hvor du ikke bruker armene i hele tatt. Lag fatler av skjerf som du kan ha armene i og gå med hjemme. Det ser helt latterlig ut, men alt som gjør at du ikke belaster armene hjelper. Legg gjerne armene litt høyt på en pute om du sitter i sofaen og sånn. Ellers så kan du jo og forsøke ispose (jeg gadd aldri bruke penger på det, så jeg tok en pose frosne erter ) og legge på senefestet. Husk bare å ikke ha det direkte på huden! Og vær nøye med å gjør øvelsene dine. God bedring, kjære du!
|