Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 08:12   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny og har noen spørsmål

Jeg ser at Torkil har vært skeptisk til det, men alle mijløgifter (stort sett dioksiner) som er fettløselige kan lagres i kroppsfettet ut fra hva jeg vet. Dette kan finnes i fisk fra forurenset vann, og ja, mye mer. Det som har blitt nevnt som et faremoment er at når man går ned i vekt så kan disse gå i morsmelka.
På den annen side er det ganske vanlig at man går ned i vekt i ammeperioden uansett, men for å være på den sikre siden så kan det være greit å vente til du er ferdig med fullamming. Du trenger uansett mye energi når du produserer melk, så å legge seg på et mer moderat lavkarbonivå kan være greit. Kutt ut sukker, søte frukter, kutt ned på brød, og spis kun fullkornalternativer, spis rent kjøtt og rene grønnsaker, etc. I mellomtiden kan du jo lese deg opp på Ketolyseboka.
Uansett hvordan du velger å gjøre ting, så har jeg alltid hatt en teori om at det er bedre å starte gradvis omlegging enn å hoppe rett på, da vil du få en mildere overgang, ettersom en del kan oppleve mye slapphet og ubehag når glykogenlagrene tømmes og kroppen snur om på forbrenninga, og det kan jo også være gunstig å slippe når man har en liten en som trenger ens fulle oppmerksomhet også .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat