Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 11:10   #19
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Er det flere enn meg som ikke teller carbs?

Istemmer at det er lønnsomt å bruke noe tid og innsats på å sette seg inn i hva man gjør og hva man kan (bør) spise i starten av, eller forkant av, en livsstilsendring - men samtidig, når det er snakk om varig endring for helsens skyld, er det vel viktig å ikke gjøre det vanskeligere enn det må være.

Jeg mener, om man rett og slett får litt angst av veiing og telling og blir stresset og ulykkelig av det - så la være, og bruk heller tiden på å lese om matvarer, hva som er godt for deg, hva du kan og bør spise mye av, og hvorfor du kan spise mye av én ting men bør begrense en annen. Å ha klart for seg hvorfor man feks velger en kotelett fremfor to brødskiver er alfa omega... skulle jeg mene

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat